Analityka
Analityka – John Wanamaker powiedział na początku XX wieku: „Połowa pieniędzy, które wydaję na reklamę, idzie w błoto. Problem polega na tym, że nie wiem, która połowa”.
Dzisiaj w przestrzeni internetowej dysponujemy szeregiem narzędzi, które pozwalają nam znacznie lepiej zrozumieć, które kanały reklamy przynoszą wymierne zyski, a które okazały się nietrafione. Mamy ogromne możliwości śledzenia i analizowania poczynań naszych użytkowników.

 

Narzędzia Google

Google Analytics to najpopularniejsze i świetnie działające narzędzie do zbierania informacji o użytkowaniu witryny.
Najlepsze efekty daje jednak dopiero połączenie go z Google Search Consol i Google Ads. Dzięki temu możemy analizować nie tylko zachowanie użytkowników na stronie, ale i to, jak do nas trafili.
Podpatrz, co użytkownicy robią na Twojej stronie

Dane analityczne, czas wejścia i wyjścia ze strony, monitorowanie użycia scrolla, kliknięć w poszczególne elementy... a może by tak nagrać, co robią użytkownicy na stronie...?
A może zróbmy test?

Nie dowiesz się, jaka forma bardziej trafia do Twoich odbiorców, dopóki tego nie przetestujesz.
Stałe testowanie nowych rozwiązań to najprostsza droga do zwiększania konwersji i nadążania za zmieniającymi się gustami odbiorców.
Automatyka w raportowaniu

Najważniejsze dane z prowadzonych kampanii i ruchu na stronie. Dostępne w jednym miejscu, w przejrzystej - dostosowanej do Twoich potrzeb - formie. Zawsze "on air", "on line" i z aktualnymi danymi.
Zaoszczędź sobie czasu, stawiając na zautomatyzowane metody raportowania.
Rzetelna analiza sytuacji pozwala zrobić krok we właściwym kierunku.