Doradztwo i Szkolenia
Doradztwo – jesteś najlepszy w swojej dziedzinie, osiągnąłeś to przez skupienie się na tej właśnie rzeczy i ciągłym doskonaleniu. Dzięki temu jesteś w stanie dostarczyć swoim klientom rozwiązanie najwyższej jakości.
Oddeleguj monitorowanie rozwijającego się rynku, zaznaczanie swojej obecności w internecie ludziom, dla których jest to pasja. I pozwól pokazać sobie nowe możliwości zdobywania klientów w przestrzeni internetowej.
Szkolenia – pragniesz zdobyć wiedzę, podnosząc swoje kwalifikacje lub oddelegować pracownika do zadań związanych z marketingiem internetowym? Nie trać zasobów na zgłębianie całego zagadnienia, nie musisz uczyć się na własnych błędach – postaw na wiedzę praktyczną zdobytą przez siedem lat pracy nad setkami klientów.
Audyt – potrzebna opinia niezależnego eksperta?

 

Marketing Internetowy 360° - poznaj możliwości

Koniecznie 360°? Nie.
Każdy rodzaj działalności ma swoją specyfikę rynku, różne grona odbiorców. Trudno więc, by w każdym przypadku tak samo sprawdzały się wszystkie kanały i metody reklamy.
Jeśli pragnesz poznać wszystkie możliwości i dowiedzieć się, które z nich będą działać w przypadku Twojej firmy, umów się na konsultacje.
Szkolenia

Marketingiem internetowym zajmuję się od 2011 roku. Byłem kierownikiem działu technicznego, głównym pozycjonerem i specjalistą SEO w firmach Noril oraz Seofabryka. Kierowałem działem marketingu internetowego w Victoria Sport. Przez siedem lat odpowiadałem za promowanie w przestrzeni internetowej ponad 3 tysięcy stron i sklepów. To czas zarówno sukcesów, jak i porażek, z których wyciągałem wnioski.
Dziś z przyjemnością dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Audyty

Wykonuję audyty kodu strony, jej dostosowania do wymagań Google, audyt obecnego profilu linków wraz z określeniem pożądanego kierunku jego rozwoju, czy audyt prowadzonych kampanii Google Ads (dawniej Adwords).