Google Ads i Reklamy FB

Google Ads (wcześniej Google Adwords) to jeden z najefektywniejszych zestawów narzędzi dotarcia do potencjalnego klienta, gdy ten wie już, czego potrzebuje i zaczyna szukać konkretnej oferty. Sprawdza się dobrze również przy kreowaniu potrzeby klienta potencjalnie zainteresowanego naszą ofertą.

 

Reklamy Facebook to wyjątkowo skuteczne narzędzie przy kreowaniu zapotrzebowania na nasze usługi / produkty. Opierając się na zainteresowaniach, informacjach demograficznych, sympatiach społecznych czy informacjach osobistych (m.in. rocznice, urodziny), pozwala bezpośrednio dotrzeć do osób pasujących do profilu naszego potencjalnego klienta.

 

 

Kampanie Ads w sieci wyszukiwania

Nie ma lepszych warunków sprzedaży niż moment, w którym klient szuka właśnie naszej usługi czy produktu. W Polsce 97,7% użytkowników (dane z maja 2018) wybiera wyszukiwarkę Google - dającą możliwość dotarcia bezpośrednio właśnie do tych klientów.
Remarketing - podążanie za użytkownikiem

Czyli jak nie dać zapomnieć o sobie. Opcja dostępna zarówno w Google, jak i Facebook.
Pozwala na ciągłe prezentowanie w formie graficznej, animowanej, tekstowej czy wideo komunikatów dla użytkowników - nie tylko tych, którzy już odwiedzili naszą stronę, ale także tych, którzy odwiedzili strony konkurencji lub szukali informacji na tematy związane z naszą ofertą.
Google Merchant Center

Prowadzisz sklep? Nie powinno Cię zabraknąć w największym sklepie internetowym świata, a zarazem porównywarce cen.
Tak, mowa o Google. Możliwość prezentacji swojego produktu, zdjęcia czy ceny bezpośrednio w wynikach organicznych Google pozwala na skrócenie ścieżki zakupowej. Pozwala także na przebicie się produktów ciekawych i niepowtarzalnych w momencie ich poszukiwania.
Czy klienci konkurencji już o Tobie wiedzą?

Zarówno Google, jak i Facebook oddają w nasze ręce szereg narzędzi, pozwalających na prezentowanie oferty klientom i użytkownikom firm konkurencyjnych.
Zadbaj, by osoby potrzebujące Twoich usług i produktów, które nie miały możliwości znalezienia Cię od razu, mogły porównać ofertę firm konkurencyjnych z Twoją. Nie trać szansy na dostarczenie klientom usług i produktów wyższej jakości.
Poinformuj świat, że możesz rozwiązać jego problemy...

...lub przynajmiej pokaż swoją ofertę osobom, które zapewne będą nią zainteresowane.
Oferujesz niezapomniane romantyczne weekendy - dotrzyj do osób, które za miesiąc mają rocznicę ślubu lub zawarcia związku. Potrafisz usprawnić życie drobnemu przedsiębiorcy - świetnie, pokaż swój pomysł właścicielom małych firm. Sprzedajesz pomoce naukowe dla dzieci - zapewne zainteresowane nimi będą mamy dzieci z określonej grupy wiekowej.
Przykładów jest wiele - we wszystkich jednak przypadkach dokładne określenie grupy docelowej, jakie umożliwiają nam Reklamy Facebook, pozwoli pozyskać wielu nowych klientów.
A to tylko niektóre z możliwości reklam PPC

Start Standard
Opracowanie reklam tekstowych tak tak
Opracowanie reklam elastycznych tak tak
Remarketing tak tak
Reklamy "tylko połączenie" tak tak
Opracowanie reklam animowanych - 1 reklama / miesiąc
Reklamy produktowe Google Merchant Center - tak
Remarketing dynamiczny Google Merchant Center - tak
Opracowanie i monitorowanie konwersji - tak
Reklamy kierowane na klientów konkurencji - tak
Raport z kampanii dostępny on-line tak tak
Stałe telefoniczne i mailowe wsparcie 1h / miesiąc bez limitu
Koszt obsługi kampanii o budżecie do 10k zł / miesiąc 13% budżetu
min. 350 zł
15% budżetu
min. 500 zł
Budżet powyżej 10k zł / miesiąc indywidualnie indywidualnie
Wybieram Wybieram