Google Ads i Reklamy FB
Google Ads (wcześniej Google Adwords) to jeden z najefektywniejszych zestawów narzędzi dotarcia do potencjalnego klienta, gdy ten wie już, czego potrzebuje i zaczyna szukać konkretnej oferty. Sprawdza się dobrze również przy kreowaniu potrzeby klienta potencjalnie zainteresowanego naszą ofertą.
Reklamy Facebook to wyjątkowo skuteczne narzędzie przy kreowaniu zapotrzebowania na nasze usługi / produkty. Opierając się na zainteresowaniach, informacjach demograficznych, sympatiach społecznych czy informacjach osobistych (m.in. rocznice, urodziny), pozwala bezpośrednio dotrzeć do osób pasujących do profilu naszego potencjalnego klienta.
Kampanie Ads w sieci wyszukiwania
Nie ma lepszych warunków sprzedaży niż moment, w którym klient szuka właśnie naszej usługi czy produktu. W Polsce 97,7% użytkowników (dane
z maja 2018) wybiera wyszukiwarkę Google - dającą możliwość dotarcia bezpośrednio właśnie do tych klientów.
Remarketing - podążanie za użytkownikiem
Czyli jak nie dać zapomnieć o sobie. Opcja dostępna zarówno w Google, jak i Facebook.
Pozwala na ciągłe prezentowanie w formie graficznej, animowanej, tekstowej czy wideo komunikatów dla użytkowników - nie tylko tych, którzy już odwiedzili naszą stronę, ale także tych, którzy odwiedzili strony konkurencji lub szukali informacji na tematy związane z naszą ofertą.
Google Merchant Center
Prowadzisz sklep? Nie powinno Cię zabraknąć w największym sklepie internetowym świata, a zarazem porównywarce cen.
Tak, mowa o Google. Możliwość prezentacji swojego produktu, zdjęcia czy ceny bezpośrednio w wynikach organicznych Google pozwala na skrócenie ścieżki zakupowej. Pozwala także na przebicie się produktów ciekawych i niepowtarzalnych w momencie ich poszukiwania.
Czy klienci konkurencji już o Tobie wiedzą?
Zarówno Google, jak i Facebook oddają w nasze ręce szereg narzędzi, pozwalających na prezentowanie oferty klientom i użytkownikom firm konkurencyjnych.
Zadbaj, by osoby potrzebujące Twoich usług i produktów, które nie miały możliwości znalezienia Cię od razu, mogły porównać ofertę firm konkurencyjnych z Twoją. Nie trać szansy na dostarczenie klientom usług i produktów wyższej jakości.
Poinformuj świat, że możesz rozwiązać jego problemy...
...lub przynajmiej pokaż swoją ofertę osobom, które zapewne będą nią zainteresowane.
Oferujesz niezapomniane romantyczne weekendy - dotrzyj do osób, które za miesiąc mają rocznicę ślubu lub zawarcia związku. Potrafisz usprawnić życie drobnemu przedsiębiorcy - świetnie, pokaż swój pomysł właścicielom małych firm. Sprzedajesz pomoce naukowe dla dzieci - zapewne zainteresowane nimi będą mamy dzieci z określonej grupy wiekowej.
Przykładów jest wiele - we wszystkich jednak przypadkach dokładne określenie grupy docelowej, jakie umożliwiają nam Reklamy Facebook, pozwoli pozyskać wielu nowych klientów.
A to tylko niektóre z możliwości reklam PPC
Start | Standard | |
Opracowanie reklam tekstowych | tak | tak |
Opracowanie reklam elastycznych | tak | tak |
Remarketing | tak | tak |
Reklamy "tylko połączenie" | tak | tak |
Opracowanie reklam animowanych | - | 1 reklama / miesiąc |
Reklamy produktowe Google Merchant Center | - | tak |
Remarketing dynamiczny Google Merchant Center | - | tak |
Opracowanie i monitorowanie konwersji | - | tak |
Reklamy kierowane na klientów konkurencji | - | tak |
Raport z kampanii dostępny on-line | tak | tak |
Stałe telefoniczne i mailowe wsparcie | 1h / miesiąc | bez limitu |
Koszt obsługi kampanii o budżecie do 10k zł / miesiąc | 13% budżetu min. 350 zł | 15% budżetu min. 500 zł |
Budżet powyżej 10k zł / miesiąc | indywidualnie | indywidualnie |
Wybieram | Wybieram |