SEO i Pozycjonowanie
Pozycjonowanie to nic innego, jak sztuka przekonania Google, że nasza strona jest najlepszą odpowiedzią na konkretne zapytania użytkownika.
Proces pozycjonowania odbywa się równolegle na dwóch płaszczyznach – optymalizacji zawartości i mechaniki działania strony, oraz pozyskiwania linków. Oba te elementy są ze sobą powiązane i niezbędne do osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach zapytania.
Optymalizacja zawartości strony
Optymalizacja zawartości strony to najważniejszy element procesu pozycjonowania. Ważne jest, aby zawartość strony odpowiadała na pytania i potrzeby użytkowników - jeśli będzie to robiła w sposób lepszy niż konkurencja, wysokie pozycje są w zasięgu ręki. Niezbędne przy tym jest rozpoznanie realnych potrzeb użytkowników, oraz tego, w jaki sposób nazywają i poszukują Twoich usług / produktów.
Optymalizacja kodu strony
Prawidłowe linkowanie wewnętrzne, zdolność do indeksacji, szybkość działania, właściwe opisanie zdjęć, czy zastosowanie odpowiednich mikroformatów do opisu treści. To pierwsze elementy weryfikowane w czasie optymalizacji kodu.
Proces otymalizacji kodu strony ma za zadanie pozwolić robotom Google na maksymalnie efektywne pobieranie i przetwarzanie strony, a użytkownikom na bezproblemowe poruszanie się po niej.
Pozyskiwanie linków
Większość działań podejmowanych przez podmioty pozostawia po sobie ślady w internecie. Współpraca z innymi firmami, organizowane wydarzenia, konkursy, opinie klientów, wsparcie eksperckie, rekrutacje - istnieje wiele form. Przy odpowiednim zarządzaniu tymi procesami pozostawiają one po sobie również linki, prowadzące do strony firmowej - co zwiększa jej siłę i pozwala osiągnąć wysokie pozycje.
Start | Standard | Standard + | |
Artykuł sponsorowany w portalu lokalnym | - | tak | tak |
Artykuł sponsorwany na portalu o wysokich parametrach SEO | tak | - | tak |
Opinie w portalach lokalnych i branżowych | 5 | 5 | 10 |
Ogłoszenia lokalne | 10 | 20 | 40 |
Linkowanie rekomendacyjne z forów | - | 5 | 10 |
Linkowanie rekomendacyjne z blogów | - | 5 | 10 |
Wizytówki w katalogach firmowych | 5 | 5 | 10 |
Prowadzenie Google Moja Firma | tak | tak | tak |
Audyt i optymalizacja pod kontem lokalnego SEO | tak | tak | tak |
Panel monitoringu pozycji on-line | tak | tak | tak |
CENA PAKIETU NETTO | 350 zł | 660 zł | 955 zł |
Wybieram | Wybieram | Wybieram |